Головне управління ветеринарної медицини в Чернігівській області

Під час перевірки АЗС спеціалісти Управління захисту споживачів виявили ряд порушень

Які ж саме порушення було виявлено в ході перевірки?

  • На фасаді АЗС не розміщено вивіску з зазначенням найменування суб’єкта господарювання та власника або уповноваженого ним органу.
  • Режим роботи АЗС не погоджений з місцевими органами самоврядування.
  • На видному для споживачів місці не розміщено копію свідоцтва про державну реєстрацію, а також табличка із зазначенням П.І.Б. чергового оператора.
  • Відсутній куточок споживача, інформація про найменування власника АЗС, місцезнаходження і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів, Книга відгуків та пропозицій.
  • На в’їзді до АЗС відсутнє інформаційне табло з роздрібними цінами, маркою та видами нафтопродуктів, що продаються.
  • На АЗС відсутня для споживачів інформація про можливість виникнення небезпеки для життя, здоров’я споживача та його майна, навколишнього природного середовища у разі порушення правил пожежної та екологічної безпеки під час поводження з нафтопродуктами.
  • Паливнороздавальні колонки, що застосовуються на АЗС, не пройшли державну метрологічну повірку.
  • На АЗС працюють оператори, які не пройшли навчання на спеціальних курсах, з одержанням відповідного посвідчення.
  • Позначення нафтопродуктів в розрахункових документах здійснюється з порушенням встановлених  нормативними документами вимог, а саме: замість позначення бензину автомобільного А-92-Євро5-Е5, позначено пальне АИ-92; замість позначення палива дизельного ДП-Л-Євро4-В - Дизельне пальне.  

Відсутність необхідної інформації на АЗС, позбавляє споживача права звернутись за захистом своїх порушених прав як до власника АЗС так і до органів, що забезпечують захист прав споживачів.

Застосування на АЗС паливнороздавальних колонок, що не пройшли державну метрологічну повірку, може призвести до обрахунку споживача під час відпуску нафтопродуктів.