Інструменти доступності

Версія для друку

Звернення громадян

Ваше звернення:

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Шановні відвідувачі сайту!

Звернення – це викладені в письмовій або усній формі пропозиції, заяви та скарги, оформлені згідно з чинним законодавством.

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Письмове звернення можна надіслати на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області: 14034, м. Чернігів, пр. Грушевського Михайла, 180.
До письмових звернень відносяться також електронні звернення, які можна надіслати на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або заповнити відповідну форму на сайті Головного управління в рубриці «Громадянам» (https://dpsscn.gov.ua/hromadianam/zvernennia-hromadian.html).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто вам із відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Відповідно до вимог законодавства, позаплановий захід державного нагляду (контролю), на підставі обґрунтованого звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення суб’єктом господарювання її законних прав, здійснюється виключно за погодженням профільних міністерств.

Для отримання погодження у порядку, встановленому законодавством, у зверненні необхідно вказати:
1. Найменування суб’єкта господарювання - юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи-підприємця, у відношенні якого пропонується проведення заходу державного нагляду (контролю).
2. Місце провадження господарської діяльності суб’єктом господарювання у відношенні якого пропонується проведення заходу державного нагляду (контролю).
3. Місце провадження суб’єкта господарювання - юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу, місце проживання фізичної особи-підприємця, у відношенні якого пропонується проведення заходу державного нагляду (контролю).
4. Питання, необхідність перевірки яких стали підставою для проведення заходу державного нагляду (контролю).

До звернення фізичної особи додаються документи чи їх копії, що підтверджують такі порушення, за наявності.
Громадянин має можливість зателефонувати до відділу документального забезпечення та комунікації Управління організаційно-господарського забезпечення за телефоном 601-711, та отримати консультації щодо вимог оформлення звернення, роз’яснення громадянам з питань, що належать до повноважень Головного управління (безпечність харчових продуктів, дотримання вимог санітарного законодавства, захист прав споживачів тощо).


*Підписати документ за допомогою електронного підпису Ви можете скориставшись сервісом ДІЯ.Підписання документів

УВАГА!!! Дане звернення адресується до ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області. Звертаємося у випадку, якщо суб’єкт господарювання, який порушив права споживача здійснює свою господарську діяльність в межах Чернігівської області.


Контактна інформація для надсилання звернень

Поштова адреса 14034, м. Чернігів , пр. Грушевського Михайла, 180
Електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Телефон, факс

(0462) 601-711


Нормативно-правова база


ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції"

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про звернення громадян"

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 14 квітня 1997 р. № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа"

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 24 вересня 2008 р. № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 27 листопада 2019 р. № 976 "Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень"

Прочитано 6482 разів