Жінка здала до пункту очистки пухо-пірйових виробів велику перину з проханням почистити пір'я та розділити виріб на кілька подушок. У домовлений час споживачка прийшла забирати готові вироби, але виявилось що з подушок летить білий пил. Жінка вказала підприємцю на недолік і попросила виконати дану послугу якісно, але отримала відмову. Невдоволена клієнтка звернулась за допомогою до Управління захисту споживачів. В усній розмові із підприємцем спеціаліст управління надав роз'яснення щодо вимог чинного законодавства. У ситуаціях, коли мова йде про надання послуг, які виконані неякісно, є два шляхи: повторити послугу і видати якісний продукт, або повернути гроші. Після розмови підприємець прийняв рішення задовольнити прохання споживачки і повернути кошти за послугу у повному обсязі – 560 грн.