Інструменти доступності

П'ятниця, 24 листопада 2017 11:28

Споживачці повернули гроші через білий пил

Жінка здала до пункту очистки пухо-пірйових виробів велику перину з проханням почистити пір'я та розділити виріб на кілька подушок. У домовлений час споживачка прийшла забирати готові вироби, але виявилось що з подушок летить білий пил. Жінка вказала підприємцю на недолік і попросила виконати дану послугу якісно, але отримала відмову. Невдоволена клієнтка звернулась за допомогою до Управління захисту споживачів. В усній розмові із підприємцем спеціаліст управління надав роз'яснення щодо вимог чинного законодавства. У ситуаціях, коли мова йде про надання послуг, які виконані неякісно, є два шляхи: повторити  послугу і видати якісний продукт, або повернути гроші. Після розмови підприємець прийняв рішення задовольнити прохання споживачки і повернути кошти за послугу у повному обсязі – 560 грн.

Прочитано 878 разів

Адреса

14034, м. Чернігів,
пр. Грушевського Михайла, 180

Режим роботи

Понеділок-Четвер 8:00-17:00
П'ятниця 8:00-16:00
Обідня перерва 13:00-13:48

Контакти

(04622) 3-01-19
(0462) 678-613
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Портал працює в тестовому режимі (Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

Цілодобова гаряча лінія

044 364 77 80
050 230 04 28

Урядова гаряча лінія

1545


Подати електронне звернення громадян


Please publish modules in offcanvas position.

register
ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області Офіційний портал