Звернення громадян

Ваше звернення:

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ЕЛЕКТРОННИХ ЗВЕРНЕНЬ

Шановні відвідувачі сайту!

Звернення – це викладені в письмовій або усній формі пропозиції, заяви та скарги, оформлені згідно з чинним законодавством.

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Письмове звернення можна надіслати на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області: 14034, м. Чернігів, вул. 1-го Травня, 180.
До письмових звернень відносяться також електронні звернення, які можна надіслати на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або заповнити відповідну форму на сайті Головного управління в рубриці «Громадянам» (https://dpsscn.gov.ua/hromadianam/zvernennia-hromadian.html).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто вам із відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Відповідно до вимог законодавства, позаплановий захід державного нагляду (контролю), на підставі обґрунтованого звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення суб’єктом господарювання її законних прав, здійснюється виключно за погодженням профільних міністерств.

Для отримання погодження у порядку, встановленому законодавством, у зверненні необхідно вказати:
1. Найменування суб’єкта господарювання - юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи-підприємця, у відношенні якого пропонується проведення заходу державного нагляду (контролю).
2. Місце провадження господарської діяльності суб’єктом господарювання у відношенні якого пропонується проведення заходу державного нагляду (контролю).
3. Місце провадження суб’єкта господарювання - юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу, місце проживання фізичної особи-підприємця, у відношенні якого пропонується проведення заходу державного нагляду (контролю).
4. Питання, необхідність перевірки яких стали підставою для проведення заходу державного нагляду (контролю).

До звернення фізичної особи додаються документи чи їх копії, що підтверджують такі порушення, за наявності.
Громадянин має можливість зателефонувати до Сектору роботи зі зверненнями громадян, взаємодії з громадськістю та ЗМІ за телефоном 601-900, 063-436-65-75 та отримати консультації щодо вимог оформлення звернення, роз’яснення громадянам з питань, що належать до повноважень Головного управління (безпечність харчових продуктів, дотримання вимог санітарного законодавства, захист прав споживачів тощо).


Контактна інформація для надсилання звернень

Поштова адреса 14034, м. Чернігів , вул. 1 Травня, 180
Електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Телефон, факс

(0462) 601-900

096-001-19-79


Нормативно-правова база

ПОЛОЖЕННЯ про Сектор роботи зі зверненнями громадян, взаємодії з громадськістю та засобами масової інформації Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області


ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції"


ЗАКОН УКРАЇНИ "Про звернення громадян"


УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"


ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування..."


ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"

Прочитано 2599 разів

Адреса

14034, м. Чернігів,
вул. 1-го Травня, 180

Режим роботи

Понеділок-Четвер 8:00-17:00
П'ятниця 8:00-16:00
Обідня перерва 13:00-13:48

Контакти

(04622) 3-01-19
(0462) 678-613
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Цілодобова гаряча лінія

044 364 77 80
050 230 04 28

Урядова гаряча лінія

1545

Подати електронне звернення громадян


Введіть Вашу e-mail адресу:

Please publish modules in offcanvas position.

ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області Офіційний портал