Понеділок, 04 листопада 2019 08:00

Звернення громадян

У разі порушення прав споживача, йому слід звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області (Управління) наступним чином:

  • безпосередньо Управління за адресою м. Чернігів, вул. 1-го Травня 180;
  • надіслати письмове звернення засобами поштового зв’язку на адресу Управління або на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • заповнити форму електронного звернення на сайті Управління https://dpsscn.gov.ua/hromadianam/zvernennia-hromadian.html.

При оформленні звернення слід дотримуватись вимог чинного законодавства, що встановлено в статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

У зверненні слід зазначити:

  • прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, контактний номер телефону;
  • суть порушеного питання та вимогу;
  • назву суб’єкта господарювання, який порушив права споживача – юридичної особи та/або фізична особа підприємець (ФОП), його прізвище, ім’я та по батькові;
  • юридична адреса суб’єкта господарювання;
  • фактична адреса здійснення господарської діяльності;
  • документи, котрі підтверджують факт купівлі-продажу або надання послуг – квитанції, чеки, рахунки тощо.

Письмове звернення повинно бути підписане заявником із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну адресу.

Прочитано 44 разів

Адреса

14034, м. Чернігів,
вул. 1-го Травня, 180

Режим роботи

Понеділок-Четвер 8:00-17:00
П'ятниця 8:00-16:00
Обідня перерва 13:00-13:48

Контакти

(04622) 3-01-19
(0462) 678-613
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Цілодобова гаряча лінія

044 364 77 80
050 230 04 28

Урядова гаряча лінія

1545

Подати електронне звернення громадян


Введіть Вашу e-mail адресу:

Please publish modules in offcanvas position.

ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області Офіційний портал