Середа, 29 травня 2019 15:07

Вимоги законодавства до «сейлових» реклам

У сучасних умовах будь-якому бізнесу потрібна реклама, адже реклама – це найякісніший спосіб впливу на масову аудиторію потенційних клієнтів. Сьогодні велика кількість реклами присвячена знижкам, акціям або розпродажам , оскільки вони є своєрідним інструментом із залучення нових покупців, збільшення рівня продажів, заохочення постійних клієнтів. Таким інструментом користуються практично всі суб’єкти господарювання, зацікавлені в ефективному збуті своєї продукції (товарів, робіт, послуг).

Суб’єктам господарювання при наданні знижок покупцям, проведенні різних акцій і розпродажів слід враховувати норми Закону України «Про захист прав споживачів».

Згідно з п. 4 ст. 15 цього Закону використання понять «знижки», «зменшена ціна» або будь-яких інших понять, аналогічних за значенням, дозволяється тільки в разі додержання наступних умов:

- якщо вони застосовуються до продукції, що реалізується безпосередньо суб’єктом господарювання;

- якщо вони застосовуються протягом певного та обмеженого періоду часу;

- якщо ціна продукції нижча, ніж її звичайна ціна.

Згідно з п. 5 ст. 15 цього Закону використання поняття «розпродажу» або будь-яких інших, аналогічних йому, дозволяється тільки за умови дотримання таких умов:

  • якщо здійснюється розпродаж усіх товарів у межах певного місця або чітко визначеної групи товарів;
  • якщо тривалість розпродажу обмежена в часі;
  • якщо ціни товарів, що підлягають розпродажу, менше їх звичайної ціни.

Реклама про розпродаж повинна містити інформацію про місце, дату початку та закінчення знижок на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару (п. 5 ст. 8 Закону «Про рекламу»).

Після публічного повідомлення (реклами) про початок проведення розпродажу, застосування знижок до споживачів повинна доводитися інформація про ціну продукції: «стару» (доакційну) і діючу (під час акції) (п. 6 ст. 15 Закону «Про захист прав споживачів»).

За недодержання встановлених вимог п. 7 ч. 1 ст. 23 Закону «Про захист прав споживачів» передбачає штрафні санкції в розмірі 30 % вартості партії товарів, виконаної роботи, наданої послуги, але не менше 5 неоподаткованих мінімумів.

 Вдалих покупок!

Прочитано 37 разів

Адреса

14034, м. Чернігів,
вул. 1-го Травня, 180

Графік роботи

Понеділок-Четвер 8:00-17:00
П'ятниця 8:00-16:00

Контакти

(04622) 3-01-19
(0462) 678-613
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Цілодобова гаряча лінія

044 364 77 80
050 230 04 28

Урядова гаряча лінія

1545


Введіть Вашу e-mail адресу:

Please publish modules in offcanvas position.

ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області Офіційний портал
-->