Інструменти доступності

Середа, 29 травня 2019 15:07

Вимоги законодавства до «сейлових» реклам

У сучасних умовах будь-якому бізнесу потрібна реклама, адже реклама – це найякісніший спосіб впливу на масову аудиторію потенційних клієнтів. Сьогодні велика кількість реклами присвячена знижкам, акціям або розпродажам , оскільки вони є своєрідним інструментом із залучення нових покупців, збільшення рівня продажів, заохочення постійних клієнтів. Таким інструментом користуються практично всі суб’єкти господарювання, зацікавлені в ефективному збуті своєї продукції (товарів, робіт, послуг).

Суб’єктам господарювання при наданні знижок покупцям, проведенні різних акцій і розпродажів слід враховувати норми Закону України «Про захист прав споживачів».

Згідно з п. 4 ст. 15 цього Закону використання понять «знижки», «зменшена ціна» або будь-яких інших понять, аналогічних за значенням, дозволяється тільки в разі додержання наступних умов:

- якщо вони застосовуються до продукції, що реалізується безпосередньо суб’єктом господарювання;

- якщо вони застосовуються протягом певного та обмеженого періоду часу;

- якщо ціна продукції нижча, ніж її звичайна ціна.

Згідно з п. 5 ст. 15 цього Закону використання поняття «розпродажу» або будь-яких інших, аналогічних йому, дозволяється тільки за умови дотримання таких умов:

  • якщо здійснюється розпродаж усіх товарів у межах певного місця або чітко визначеної групи товарів;
  • якщо тривалість розпродажу обмежена в часі;
  • якщо ціни товарів, що підлягають розпродажу, менше їх звичайної ціни.

Реклама про розпродаж повинна містити інформацію про місце, дату початку та закінчення знижок на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару (п. 5 ст. 8 Закону «Про рекламу»).

Після публічного повідомлення (реклами) про початок проведення розпродажу, застосування знижок до споживачів повинна доводитися інформація про ціну продукції: «стару» (доакційну) і діючу (під час акції) (п. 6 ст. 15 Закону «Про захист прав споживачів»).

За недодержання встановлених вимог п. 7 ч. 1 ст. 23 Закону «Про захист прав споживачів» передбачає штрафні санкції в розмірі 30 % вартості партії товарів, виконаної роботи, наданої послуги, але не менше 5 неоподаткованих мінімумів.

 Вдалих покупок!

Прочитано 933 разів

Адреса

14034, м. Чернігів,
пр. Грушевського Михайла, 180

Режим роботи

Понеділок-Четвер 8:00-17:00
П'ятниця 8:00-16:00
Обідня перерва 13:00-13:48

Контакти

(04622) 3-01-19
(0462) 678-613
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Портал працює в тестовому режимі (Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

Цілодобова гаряча лінія

044 364 77 80
050 230 04 28

Урядова гаряча лінія

1545


Подати електронне звернення громадян


Please publish modules in offcanvas position.

register
ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області Офіційний портал