Інструменти доступності

Версія для друку
Понеділок, 26 лютого 2018 14:58

Кому скаржитись на неякісні послуги?

Отруїлися в кафе? Купили неякісний продукт? У вас зламалась техніка, а продавець відмовляється забирати її на гарантійний ремонт? Вас обслуговують іноземною мовою (наприклад російською)? Що робити?

 

Потрібно направляти скаргу до Держпродспоживслужби в області для проведення позапланової перевірки та відновлення ваших прав.

 

Для проведення позапланової перевірки у скарзі має бути вказаний суб'єкт господарювання, який здійснює господарську діяльність та порушив ваші права споживача. Суб'єктом може бути ФОП або ТОВ.

 

Кому цікаво детальніша інформація про позапланові перевірки, можете прочитати відповідний закон на сайті ВР.

 

Найпростіший спосіб дізнатися назву суб'єкта у закладі — подивитися куточок споживача або ж фіскальний чек. На жаль, більшість закладів не видають фіскальні чеки та не оформлюють куточок споживача

 

Що ж робити тоді?

 

У місцевих радах має бути відділ, що займається систематизацією даних про суб'єктів господарювання. Такі ж дані мають бути у податкової, але від них дуже важко отримати інформацію.

 

Тому варто надіслати запит на публічну інформацію до місцевих органів виконавчої влади з описом закладу (вивіска, колір, назва) та адресою місце розташування. Додатково можна запросити інформацію про наявність дозволу, тощо. Протягом 5 діб вам повинні надати  відповідь.

 

А що робити, якщо такої інформації у міської ради немає?

 

Наприклад, власник “забув” повідомити про це.  Рекомендуємо звернутись для встановлення суб’єкта господарювання, який порушив ваші права до Національної поліції України.

 

Протягом 14-30 діб вам нададуть відповідь, хто є власником закладу, після чого варто надсилати звернення у Держпродспоживслужбу. Скарга може бути в електронному вигляді, або написана від руки, з підписом і вказанням адреси для надання відповіді.

Прочитано 1900 разів