ukende
Вівторок, 14 серпня 2018 09:36

Порядок перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг з централізованого опалення, постачання гарячої та холодної води та водовідведення

У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

Представник виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.

У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.

За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця згідно з додатком.  Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.

У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта- претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій. Виконавець зобов'язаний розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.

Додаток

АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежне надання або ненадання послуг

________________________________
           (назва населеного пункту)

      __________________ 200_ р.
              (дата складення)

 

Згідно з договором № _____________________________________________
споживач _____________________________________________________________
                                                       (прізвище, ім'я та по батькові)
______________________________________________________________________
висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг
______________________________________________________________________
                                                          (види послуг)
за відхилення __________________________________________________________
                            (види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг
______________________________________________________________________
                                                  згідно з умовами договору)
______________________________________________________________________
період порушень _______________________________________________________
з __________________________ 200_ р. до ___________________________ 200_ р.
період порушень _______________________________________________________
з ____________________________ 200_ р. до _________________________ 200_ р.

 

У зв'язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані або ненадані послуги та сплатити неустойку споживачам згідно з умовами договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.

Інші умови: ______________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________

Цей акт склали

виконавець _______________________
            (посада, прізвище, ім'я та по батькові)
__________________________________
адреса ____________________________
телефон __________________________
________________________
                  (підпис)
М.П.

споживач _______________________
          (посада, прізвище, ім'я та по батькові)
__________________________________
адреса ____________________________
телефон __________________________
________________________
                  (підпис)

 

У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі:

споживач, що проживає у будинку
№ ___________ кв. ________________
_________________________________
            (прізвище, ім'я та по батькові)
______________________
                (підпис)

споживач, що проживає у будинку
№ ___________ кв. ________________
_________________________________
             (прізвище, ім'я та по батькові)
______________________
                (підпис)

Прочитано 138 разів

ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області Офіційний портал