ukende
Вівторок, 18 вересня 2018 10:37

Права споживачів у разі продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями

У   разі   реалізації  товарів  поза  торговельними  або офісними приміщеннями продавець  зобов'язаний  надати  споживачеві документ, який засвідчує факт укладення договору і є підставою для виникнення взаємних прав та  обов'язків.  Такий  документ  повинен містити інформацію про:

  •  дату укладення договору
  • найменування та місцезнаходження продавця
  • найменування товару
  • ціну
  • строк виконання робіт (надання послуг)
  • інші істотні умови договору
  • права та обов'язки сторін договору

У разі ненадання такої інформації суб'єкт господарювання несе відповідальність згідно із законодавством.

У разі  реалізації товарів за договором на відстані продавець повинен надати споживачеві інформацію про

  • найменування продавця,  його місцезнаходження та порядок прийняття претензії
  • основні характеристики товару
  • ціну, включаючи плату за доставку, та умови оплати
  • гарантійні  зобов'язання  та  інші  послуги,  пов'язані  з утриманням чи ремонтом товару
  • інші умови поставки або виконання договору
  • мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки товару
  • вартість телекомунікаційних послуг, якщо вона відрізняється від граничного тарифу
  • період прийняття пропозицій
  • порядок розірвання договору

У разі ненадання такої інформації суб'єкт господарювання несе відповідальність згідно із законодавством.

Факт надання  інформації  повинен бути підтверджений письмово або  за  допомогою  електронного  повідомлення.  Інформація, підтверджена  таким  чином, не може бути змінена продавцем в односторонньому порядку.

Якщо послуга  надається засобами дистанційного зв'язку і оплачується через оператора телекомунікаційних послуг, підтвердження інформації не вимагається.

У разі розірвання договору, укладеного на відстані чи поза торговельними або офісними приміщеннями, обов'язок споживача зберігати у себе товар припиняється по закінченні шістдесяти днів після його одержання. Якщо продавець не вживає заходів для повернення його собі  протягом зазначеного періоду, такий товар переходить у власність споживача  без  виникнення зобов'язання з оплати його вартості.

 

Прочитано 139 разів

ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області Офіційний портал