Інструменти доступності

Версія для друку
Понеділок, 04 лютого 2019 14:07

Пам’ятка споживачам при відвідуванні перукарських салонів

До Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області звертались споживачі, які потрапили в складні ситуації, коли грубо порушувались їх права при обслуговування  в перукарських салонах. У зв’язку з цим надаємо наступні рекомендації.

Відповідно до Правил побутового обслуговування населення, затверджених Постановою  Кабінету Міністрів України від 16 травня 1994 року № 313 споживачі мають право:

  • На отримання повної, доступної та достовірної інформації про послуги і виконавця;
  • На безпеку послуг для життя, здоров’я, майна та навколишнього середовища;
  • На перевірку якості наданої   їм послуги.

 

Для  цього  потрібно уважно ознайомитись з куточком споживача, в якому повинна знаходитися  інформація:

-перелік послуг

-прейскурант цін

-витяг  із Закону України «Про захист прав споживачів»

-номери телефонів органів виконавчої влади, що здійснюють захист прав споживачів

-книга скарг і пропозицій

Куточок споживача повинен розміщуватись на видному та доступному для споживачів місці.

На робочому місці виконавця послуг має розміщуватись табличка з його прізвищем.

Перукар зобов’язаний надати клієнту всю необхідну інформацію про якість косметично-парфумерних засобів і їх застосування, на вимогу споживача надати документи, що підтверджують якість та безпеку на ці чи інші препарати. При їх застосуванні перукар повинен провести тест на чутливість  шкіри замовника та з’ясувати, чи є у нього протипоказання.

При розрахунку за дані перукарські послуги споживачу необхідно вимагати документ, що засвідчує факт надання послуги, але на жаль, споживачі цим нехтують і тоді  при наданні неякісної послуги важко довести, що споживач отримав неякісну послугу саме у цьому салоні. 

У таких випадках споживач має право звертатись до суду та вимагати  відшкодування матеріальної  та  одночасно і  моральної   шкоди.

Прочитано 697 разів